Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

GENERALI - Φροντίδα ατυχήματος



ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την περίπτωση τροχαίου ατυχήματος και λίστα με τις εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό.


Φροντίδα Ατυχήματος  τηλ. 18112
Από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας.
Μπορείτε, επίσης, να καλείτε στο τηλ. 210 8096100.
Από το εξωτερικό: +30 210 8096100


Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;
  • Παραμείνετε ψύχραιμοι…
  • Αν υπάρχουν τραυματισμοί καλέστε αμέσως την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ παραμένοντας πάντα στο σημείο του ατυχήματος
  • Τοποθετήστε την ειδική σήμανση, που είστε εκ του νόμου υποχρεωμένοι να μεταφέρετε στο αυτοκίνητό σας (τρίγωνο κ.λπ.), σε  ορατό σημείο ώστε να προειδοποιείτε τους διερχόμενους οδηγούς για το ατύχημα
  • Καλέστε το 18112 της Generali, και  συνεργάτης από την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος θα ειδοποιηθεί να έρθει κοντά σας και να φροντίσει όλες τις διαδικασίες καταγραφής του ατυχήματος
  1. Θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη Δήλωση Ατυχήματος  και αφού την υπογράψετε, θα την υποβάλει στην Εταιρία
  2. Θα φωτογραφίσει τον τόπο του ατυχήματος, τα εμπλεκόμενα οχήματα και τις ζημιές του οχήματός σας
  3. Θα σας καθοδηγήσει στη συμπλήρωση του Φιλικού Διακανονισμού και αφού το υπογράψετε όλοι οι εμπλεκόμενοι οδηγοί, θα το προωθήσει στην Εταιρία
  • Αν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, ζητήστε τα στοιχεία τους πριν φύγουν από το σημείο του ατυχήματος
  • Αν το όχημά σας ακινητοποιηθεί λόγω ατυχήματος μπορείτε να ζητήσετε μεταφορά του είτε στο κοντινότερο συνεργείο, είτε σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα με την Generali συνεργεία, απολαμβάνοντας ειδικά προνόμια,  είτε σε οποιοδήποτε σημείο της επιλογής σας

Τί είναι ο Φιλικός Διακανονισμός και πώς με ωφελεί;

Μια σημαντική υπηρεσία που αξίζει να γνωρίζεται είναι αυτή του Φιλικού Διακανονισμού.
Σύμφωνα με το Φιλικό Διακανονισμό, αν ευθύνεστε για το ατύχημα, είστε δηλαδή υπαίτιος, η Generali θα αναλάβει την αποζημίωση του άλλου οδηγού.
Αν είστε αναίτιος και η εταιρία του άλλου οδηγού συμμετέχει στο Φιλικό Διακανονισμό, τότε η Generali αναλαμβάνει τη διαχείριση της ζημιάς σας και σας αποζημιώνει, ενημερώνοντάς σας 24/7.



Εντυπο φιλικού διακανονισμου

Εταιρίες που συμμετέχουν στον φιλικο διακανονισμό

Η Generali στο πλαίσιο της καλύτερης και ποιοτικότερης εξυπηρέτησης των πελατών της έχει αναπτύξει στην Ελλάδα ένα δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με σκοπό να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους ασφαλισμένους της.

Οι συνεργασίες του Ομίλου συνάπτονται πάντα με μεγάλες και αξιόπιστες εταιρίες, πρωτοπόρες και με ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιούνται.

Σήμερα οι συνεργαζόμενες εταιρίες με την Generali είναι:  

Carglass


Η Carglass Ελλάδας είναι μέλος της πολυεθνικής οικογένειας Carglass, η οποία είναι ηγετική εταιρία στην παγκόσμια αγορά επισκευής – αντικατάστασης παρμπρίζ, καθώς και αντικατάστασης όλων των κρυστάλλων για όλους τους τύπους των οχημάτων (ι.χ., φορτηγών, λεωφορείων.) Η Carglass έχει σήμερα παρουσία σε 1.000 σημεία στην Ευρώπη, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Ν. Ζηλανδία. www.carglass.gr

Glassdrive®

Η Glassdrive®, μέλος του πολυεθνικού Ομίλου εταιριών Saint-Gobain,  είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρία που ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου παρέχοντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (OEM). Στην Ελλάδα η Glassdrive®διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης θραύσης κρυστάλλων, όπου οι πελάτες απολαμβάνουν μοναδικές υπηρεσίες:
·    Επισκευή και αντικατάσταση των κρυστάλλων τους χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες
·    Άμεση εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών
·    Δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω κινητής μονάδας στον χώρο που επιθυμούν
·    Πιστοποίηση της γνησιότητας των κρυστάλλων
·    Εγγύηση εργασίας «εφ’ όρου ζωής»
www.glassdrive.gr

Mapfre Asistancia SA

Η MAPFRE ASISTENCIA, αποτελεί μέλος της MAPFRE SA, του Νο1 ασφαλιστικού, αντασφαλιστικού και χρηματοοικονομικού ομίλου της Ισπανίας και ενός από τους μεγαλύτερους στον κόσμο, με άμεση παρουσία σε 46 χώρες. Η ΜΑPFRE ASISTENCIA φροντίζει για τις ανάγκες 1.550 εταιρικών πελατών, 90 εκ. ασφαλισμένων και 195 εκ. δικαιούχων, σχεδιάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους. Με μοναδικές in-house πλατφόρμες τεχνολογίας και περισσότερα από 200.000 σημεία παροχής βοήθειας παγκοσμίως, συγκαταλεγόμαστε ανάμεσα στους ηγέτες της παγκόσμιας αγοράς ασφάλισης.

Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1994, με την ίδρυση της EUROSOS ASSISTANCE, Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών Βοηθείας και Πληροφοριών, ενώ στη συνέχεια, το 1996, ιδρύθηκε και το Ασφαλιστικό Υποκατάστημα με δραστηριότητα στην ασφάλιση και στην αντασφάλιση, η MAPFRE ASISTENCIA S.A. – Υποκατάστημα Ελλάδος.

Το ελληνικό business unit παρέχει υπηρεσίες ασφάλισης και βοηθείας για το Αυτοκίνητο, την Κατοικία, την Υγεία και το Ταξίδι σε εταιρικούς κυρίως πελάτες (ασφαλιστικές εταιρείες, αυτοκινητοβιομηχανίες, τράπεζες) υποστηρίζοντας περισσότερους από 2.000.000 δικαιούχους. Τα προϊόντα που αποτέλεσαν το εφαλτήριο ανάπτυξης της εταιρείας στην ελληνική αγορά ήταν αρχικά, η «Οδική Βοήθεια» και στη συνέχεια η «Φροντίδα Ατυχήματος» μέσω των οποίων η εταιρεία έχτισε την αξιοπιστία της, απολαμβάνοντας την μακροχρόνια εμπιστοσύνη των πελατών της.

Δεκαοκτώ χρόνια μετά, αφού εισήχθη στην Ελλάδα ως η πιο καινοτόμος και εξειδικευμένη εταιρεία στον τομέα της Βοήθειας, η MAPFRE ASISTENCIA, ακολουθώντας τη στρατηγική του Ομίλου στον οποίο ανήκει, έχει πλέον διευρύνει τις δραστηριότητές της, και χρησιμοποιεί τη διεθνή της πείρα και τεχνογνωσία ώστε να αναπτύσσει συνεργασίες υψηλού κύρους.
www.mapfre.com


Europ Assistance
H Europ Assistance ιδρύθηκε το 1963 και σήμερα προσφέρει παγκοσμίως τις υπηρεσίες της με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε κάθε δύσκολη κατάσταση που τυχόν αντιμετωπίζουν οι συνδρομητές της. Η Europ Assistance στελεχώνει, τροφοδοτεί και ελέγχει ένα δίκτυο παροχέων, μοναδικό στον κόσμο: ένα πλέγμα επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο από τοπικούς αντιπροσώπους που έχουν τέλεια γνώση της περιοχής.

Η Europ Assistance καλύπτει 208 χώρες μέσα από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών και αντιπροσώπων. Απασχολεί 2.815 άτομα που παρέχουν υπηρεσίες βοήθειας 365 ημέρες τον χρόνο, λαμβάνει 30.800.000 κλήσεις ετησίως (1 κλήση κάθε δευτερόλεπτο) μέσα από 33 τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, προσφέροντας βοήθεια σε 6.400.000 περιστατικά (1 παροχή βοήθειας κάθε 5 δευτερόλεπτα). Ανά τον κόσμο 24 επιχειρήσεις στηρίζονται στα μέσα που τους προσφέρει ο όμιλος της Europ Assistance για την άσκηση της εμπορικής και επιχειρησιακής δραστηριότητάς τους.

Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1965 μέσω αντιπροσώπου και από το 1991 ως αυτόνομο Υποκατάστημα. Απασχολεί 41 άτομα, έχει 51 αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα και προσφέρει υπηρεσίες Οδικής, Ιατρικής και Ταξιδιωτικής Βοήθειας τόσο μέσα στην Ελληνική επικράτεια όσο και στο εξωτερικό.

Η πολύχρονη παρουσία της στην ελληνική αγορά και η γενικότερη αναπτυξιακή πολιτική της Europ Assistance διεθνώς, έχουν θέσει τις βάσεις για ριζική αλλαγή σε όλα τα επίπεδα, που καθοδηγείται από ένα δυναμικό επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης με στόχο την διεύρυνση του μεριδίου της στην Ελλάδα.
Στην Ελλάδα η εταιρεία έχει καταφέρει να βρίσκεται στην πρώτη τετράδα και ο στόχος της για τα επόμενα χρόνια είναι η μεγιστοποίηση της δυναμικής της, η ολοκληρωμένη υποστήριξη των πελατών της και η ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς που κατέχει στην ελληνική επικράτεια σήμερα.
www.europ-assistance.gr



Περισσότερες Πληροφορίες


Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο, με ένα από τα γραφεία του δικτύου πωλήσεων της Generali (πιέστε εδώ για τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας των γραφείων μας) ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 18112 ή στείλτε μας e-mail. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου